יום שלישי, 18 בספטמבר 2012

קולקציית החורף של קרוקס – אופנה ונוחות בלי פשרות!


את העובדה שאני מכור לקרוקס אני לא מסתיר. לא שם את הרגל בשום נעל אחרת. נקודה. הנוחות הפנומנלית, בשילוב העיצובים העדכניים, הפכו את ההתמכרות של לגאווה של ממש! היום כבר לא מסובבים אליי מבטי תמיהה של "מה-זה-ההופעה-הפלסטיקית-המוזרה-הזאת-על-הרגליים-שלך". מאז שקרוקס החליטו לשים יותר דגש על העיצוב, ויישרו קו עם מגמות האופנה הכי עדכניות, אני יכול לנפנף בכפות רגליי המקרוקססות בגאווה, בלי שום רגשי נחיתות או קנאה ואפילו ברגשי עליונות, כי אני יודע, שאני לא רק נראה יפה, אלא גם מרגיש נפלא בתוך הפלא הקליל הזה, שנקרא קרוקס...





 אבל זה לא חוכמה עם גברים - תשאלו כל אישה שמלווה גבר לקניות בגדים או נעליים. תנו לנו דוגמה או שתיים ונחליט בלי היסוס (אוףףף, כמה שאני שונא למדוד בגדים...). אבל לך תלווה אישה במסע קניות. הצילו! שעות של לבטים, מדידות ותסכולים... ובסוף – מגיעה הפשרה, וכמעט תמיד אותה אחת: היופי בא על חשבון הנוחות. היא תצא מהחנות עם נעליים מדהימות, ותחזור הביתה עם יבלות, עקבים אדומים וכאבי תופת (ואתה כבר מוכן נפשית לתת שעתיים של מסאג' לכפות רגליים...). 



אז נשים יקרות – חסכו מעצמכן את עגמת הנפש ומאיתנו את הייאוש: עברו לקרוקס! ולפני שאתן מסובבות את הראש בנחרצות, כדאי שתראו מה קרוקס הכינה לכן לחורף הקרוב. מיה ואני עלינו על הקרוקסים שלנו ובאנו לראות את ההשקה של קולקציית 2013 לנשים של קרוקס, ויצאנו נפעמים. הנה כמה דוגמאות:





 



מחירים : החל מ- 240-400 ש'.

להשיג ברשת חנויות CROCS ברחבי הארץ ובאתר www.crocs.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה