דג בעשבי תיבול, איטריות ורמצ'לי מוקפצות מתכון תאילנדי מעולה !!!

את המתכון הבא דג בעשבי תיבול, ואיטריות ורמצ'לי מוקפצות התקבלו היישר ממטבחה של השפית סוואלי אלדר


מצרכים:
דג דניס או סיבס חתוך לפרוסות גדולות ומפולט


שורש כוסברה
שום
פלפל לבן
1 כף סויה בהירה HEALTHY BOY


הכנת הדג: כותשים יחד שורש כוסברה, פלפל לבן ושום, מוסיפים כף סויה בהירה. לוקחים כפית ומורחים על הדג. משהים 20 דקות ומטגנים.
מצרכים לתיבול:
3 עלי למון גראס חתוכים דק
100 גרם ג'ינג'ר מטוגן
15 עלי כפיר ליים חתוכים דק
15 צ'לי מיובש מטוגנים
1/4 כוס שום חתוך
2 כפיות רוטב דגים
1/2 כוס סוכר דקלים
1 כף תמהינדי
1 כף צ'לי בשמן
1/4 כוס מים
3 כפות שמן אורז



מטגנים שום 3 דקות, מוסיפים סוכר דקלים, תמהינדי, צ'לי בשמן, מים, מבשלים ומצמצמים. מוסיפים את הדג ואת יתר המרכיבים. מבשלים כדקה על האש.






איטריות ורמצ'לי מוקפצות

מצרכים:
200 גרם אטריות ורמצ'לי
2 ביצים
2 כפות ממרח סויה HEALTHY BOY
2 כפות רוטב דגים
1 כף סויה בהירה HEALTHY BOY
200 מ"ל חלב קוקוס
1 כף רוטב קארי אדום HEALTHY BOY
1 כף חמאת בוטנים
2 בצל שאלוט
1/4 כוס מים
2 כפות תמהינדי
2 כפות סוכר דקלים
3 כפות שמן אורז
50 גרם נבטים
20 גרם עירית שום

משרים את האטריות במים 7-10 דקות.

מכינים את הביצים כחביתה, מוציאים וחותכים רצועות דקות.

טוחנים יחד בצל שאלוט עם הממרח סויה.

שמים שמן בווק ומטגנים על אש נמוכה את תערובת הבצל והממרח שקיבלנו כ- 3 דקות. מוסיפים את שאר המרכיבים מלבד: הנבטים, העירית האטריות והחביתה. מבשלים הכל 5 דקות ואז מוסיפים את האטריות. מקפיצים על אש נמוכה 7-10 דקות. סוגרים את האש ונותנים לתבשיל לנוח בסיר עוד 7 דקות. מוסיפים את העירית, הנבטים, מפזרים מעל את רצועות החביתה. ניתן לזלף מעל צ'לי חריף.


בתאבון!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה