יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

לא סומכים על המוסך שלכם? קורעים אתכם במחירים? יש אלטרנטיבה מדהימה! כנסו והפיצו הלאה!

את הפוסט הזה אני כותבת אך ורק כשירות לכם, קוראי הנאמנים, כי יש סוף סוף משהו טוב באמת בג'ונגל המאיים של המוסכים בארץ הקודש ואני רוצה שכולם ידעו (מוזמנים מאוד לשתף!)

על יוקר המחיה בישראל ממש לא צריך לספר לאף אחד שחי כאן. ההתמודדות האינסופית בנסיון לאזן בין ההכנסות להוצאות היא המשחק הקבוע של מרבית אזרחי ישראל ועכשיו כולם מקווים, שאולי משהו יזוז... משהו שאולי התעורר טיפה מחדש עם מחאת המילקי... אולי... הלוואי!


אבל לפני שבועיים גיליתי דבר מדהים! מעשה שהיה כך היה:
כבר זמן רב שאני דוחה את הביקור לטיפול התקופתי במוסך, בין היתר כי המוסכניק שסמכתי עליו בשנים האחרונות, משום מה הרגיש לי קצת פחות אמין ויותר יקרן בטיפול האחרון... כמנהגי בתחומים צרכניים אחרים, החלטתי לעשות סקר שוק קטן של מחירים. מה שעוד יותר עורר את חשדי ודרבן אותי להעמיק חקור, היא העובדה שהמוסכניק (שהיה) שלי, ניסה להתחמק מלתת לי הצעת מחיר במשך כמעט שבועיים! וכשנתן סוף סוף, היא הייתה  "בערך 800-900 ש"ח לפני מע"מ"!!! ומדובר בסה"כ בטיפול שוטף שגרתי על פי הספר + נוזל בלמים. שיהיה...
האורות האדומים הבהבו במלוא העצמה, כשפניתי למוסך מורשה וקיבלתי הצעה של 790 ש"ח כולל מע"מ, שנשמעה לי לכאורה מצוינת ואמינה וכל שנשאר היה רק לקבוע מועד לטיפול.

אבל אז, יד הגורל החליטה להתערב והניחה בידי מקומון של אזור השרון. כזה שמודפס על נייר, כמו של פעם... ובמקומון הזה מצאתי כתבה מפתיעה על מיזם חברתי , שנולד בתקופת מחאת הקוטג' ע"י אדם פרטי, שעושה כל מיני דברים טובים למען החברה ומצא דרך להפחית את הסעיף המעיק כל כך של תיקוני וטיפולי רכב! בקישור הזה תמצאו את המקומון, לכו לדף מספר 24 ותקראו את הכתבה. בקיצור, המיזם (שיושב על פלטפורמה של וואלה) מציע מחירון טיפולים קבוע וידוע מראש, כשטווח המחירים הוא כחצי ממחיר השוק הפרטי! ממש כך! לא האמנתי למראה עיניי והחלטתי לבדוק יותר לעומק, והנה מה שלמדתי ובהמשך יישמתי: המיזם מתבסס על מחירון הטיפולים המקובל עבור חברות הליסינג, שבזכות היותן כוח צרכני, הן מקבלות את המחירים הזולים בהרבה ממה שמשלמים הלקוחות הפרטיים. המיזם המדהים של "וואלה טיפולי רכב" מאפשר את המחיר הזה לכל אדם פרטי שיטפל ברכבו באחד המוסכים שנבחרו בקפידה רבה ונכנסו למיזם.

בנוסף, יש ללקוחות מענה טלפוני ותמיכה בזמן אמת, אותו יצא לי לבדוק תוך כדי הברורים שערכתי, כשלא הייתי בטוחה שבפנצ'ריה הציעו לי הצעה הוגנת. צלצלתי ל"וואלה טיפולי רכב", שיתפתי בפרטים ותוך דקה קיבלתי תשובה מנומקת ומקצועית לגבי ההצעה שקיבלתי, שהייתה במקרה הזה הוגנת ונכונה. ההתנסות הקטנה הזאת שכנעה אותו שיש דברים בגו והחלטתי להתקדם הלאה ולבדוק בעצמי כמה יעלה טיפול והאם יש אמת בפרסום???

אז עד כמה שקשה להאמין- יש אמת בפרסום!

הופניתי למוסך ברעננה, מודרני, מסודר ונעים (מורשה פיאט) וקיבלתי יחס ושרות מצויין!
על הטיפול, שכלל יותר מהצעת המוסך המורשה שלי, שילמתי בסה"כ 500 ש"ח כולל מע"מ, שזה לפחות- 500 ש"ח פחות ממה שרצה המוסכניק המקורי שלי!!! (לשעבר...)

אז אל תהיו פראיירים ותזכרו שיש אלטרנטיבה. בפעם הבאה, כשהרכב שלכם יזדקק לטיפול/תיקון, בדקו קודם עם "וואלה טיפולי רכב" מה יש להם להציע. ככל שיגדל קהל המשתמשים במיזם החברתי הנדיר הזה, כך יגדל כוחם של הצרכנים וכולנו נרוויח מכך.

כאן תוכלו להכנס ולקרוא עוד על וואלה טיפולי רכב ולראות גם כמה זה יעלה לכם ואולי זה גם יחסוך לכם לא מעט כסף!

וואלה - טיפולי רכב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה